בגד ים

בגד ים שלם - כל הסיבות להתאהב בו מחדש

בגד ים שלם שחור

הקיץ בפתח והמבחר מטריף - בגדי ים בשלל גזרות: החל מביקיני וטנקיני, ועד לבגד ים שמלה, שילובים של מכנסון בגד ים וחצאית עם חלק עליון ועוד ועוד.

ועדיין, אנחנו אוהבות לחזור שוב ושוב לבגדי הים השלם.

אולי זו הקלאסיקה הנצחית הטמונה בהם או האלגנטיות שהופכת אותם נכונים לכל אירוע או בילוי.

כך או כך, בין אם את בדייט על שפת הים או בפיקניק בבריכה עם הילדים והמשפחה המורחבת, הם נוחים, מחמיאים לכל מבנה גוף, מדגישים בול את מה שצריך, וגורמים לך להרגיש הכי טוב שיש.

בינינו, מה עוד אפשר לבקש? לרגל העונה הכי שווה שיש - הנה 5 סיבות שגורמות לנו להתאהב בהם כל פעם מחדש:

 

נוחות מנצחת בכל מצב

אנחנו אוהבות ביקיני וטנקיני, אבל ביננו, אין כמו הנוחות של בגד ים שלם.

מטבעו, בגד ים בגזרת ביקיני גורם לנו להרגיש חשופות יותר ואילו בגד ים שלם מציע נינוחות ותחושת ביטחון.

הוא מעניק לנו את החופש לשחות, לגלוש, לשחק מטקות על החוף, או כל פעילות אחרת, מבלי לחשוש שחלק כלשהו יזוז או ייפתח. וכמובן, אם אתן אמהות - פשוט את החופש להנות עם הילדים בראש שקט  

בגד ים שלם מחטב שחור עם פסים שחורים - לויטקס Levitex

להדגיש את כל מה שנכון 

אוסף, מחטב ויוצר מראה מהודק. בגד ים שלם מעניק תחושת ביטחון הודות לנוחות וולמגוון הגזרות ולטכנולוגיות טקסטיל חדשניות הנולדו במטרה להעניק לוק מהודק ומחוטב יותר,בהתאם למה שנכון עבורנו.

נוכל לבחור בין בגד ים מחטב עם בטנה פנימית, בכיווצים חיצוניים היוצרים אשליית טשטוש והצרה. בהדפסים צבעוניים באזור הבטן ואפילו ברוכסן או שרוכים באזור החזה המעניקים לנו שליטה על עומק המחשוף. 

 בגד ים שלם מחטב כיווצים עם רוכסן שחור - לויטקס Levitex

 

חכמות בשמש

השמש היא לא רק כיף והנאה אלא גם גורם מסכן שחשוב להיזהר ממנו. חשוב לנו לומר כי הגנה מהשמש היא האקססוריז הכי חיוני לאורך כל השנה, בפרט בקיץ. בגדי ים שלם מספק הגנה טובה יותר מהשמש הודות לכך שהוא מכסה שטח גוף גדול יותר. ובכך למעשה, מייתר את השימוש בקרם ההגנה באזורים הללו.

רוצות לשדרג את ההגנה? תוכלו להוסיף כובע שיקי רחב שוליים, או שמלת חוף דקה עם שרוולים להגנה מקסימלית.

 בגד ים  שרוול ארוך שחור - לויטקס Levitex

 

נוחות וגמישות מקסימליות 

בגד ים שלם מציע נוחות וגמישות, תנועה חלקה ומהירות, מבלי שנהיה טרודות בסידור בגד הים. מתאמנות? בגד ים שלם הוא הבחירה המושלמת עבור מי שמתאמנת ועשוי לספק לכן יתרון משמעותי בשחייה.

בגד ים שלם מחטב מעטפה קשירה בגב שחור - לויטקס Levitex

 

מגוון עצום של גזרות ושילובים

הם איתנו לא מעט זמן , אבל אל תטעו - בגדי ים שלמים הם עולם שלם של צבע, גזרות וסגנונות וההיצע? מבלבל! ממפתח רגל גבוה וחושפני ועד נמוך בסגנון שנות ה-50, כתפיות רחבות או צרות, גב חשוף לגמרי או מכוסה, ועד קשירות מסוגים שונים, מחשופי מעטפת, לב או וי ועוד ועוד. 

ואם כל זה לא מספיק, לצד ההיצע המטריף, תוכלו להתלבט בין שלל שילובי צבעים והדפסים.

דגמים קלאסיים ואלגנטיים בצבעים חלקים לצד הדפסי פרחים וחיות, הדפסים גיאומטריים ועוד ועוד. 

 

שילוב מושלם בין נוחות למגוון

אלגנטיים וסקסיים, מחטבים ומחמיאים ולא פחות מכך, נוחים.  בגדי ים שלם לנשים הוא שילוב מנצח בין נוחות, סגנון על זמני ומגוון. והבונוס - הוא תמיד מחמיא, מדגיש ומאיר את היופי שבכל אחת מאיתנו. תני קפיצה לקולקציית בגדי הים שלנו  ותוכלו לבחור את האחד שלכן בין אינספור גזרות, סגנונות, צבעים והדפסים.

מתלבטות איזה בגד ים מתאים עבורכן? אנחנו כאן לכל שאלה

 

 

קריאה נוספת

בגדי ים