כמו חדש - כל הסודות לשמור על בגד הים שלך לאורך זמן

בגדי ים נשים

אנחנו אוהבות את בגדי הים שלנו - בוחרות אותם בקפידה ולאחר מחשבה, משקיעות מאמצים בחיפוש אחר בגד הים המדויק עבורנו, אך לא מעט פעמים מתאכזבות לגלות שהוא דהה, איבד צורה או נפגם בעקבות שימוש לא נכון. האופן בו נתחזק ונטפל בבגד הים שלנו יעשה את כל ההבדל בין בגד ים המשמש אותנו לתקופה קצרה לבין בגד ים המלווה אותנו לאורך זמן.  איך נשמור על בגד הים שלנו במצב מושלם ונמנע מבלאי ומהרס? 

הצוות המקצועי של לויטקס הכין עבורכן מדריך קצר עם כל הסודות

  1. מתוק מול מלוח - בגד הים שלנו מתמודד עם לא מעט אתגרים: שעות רבות של חשיפה לשמש הקופחת, מי כלור בבריכות שחייה , מי ים, חול, קרם הגנה ושמן שיזוף ועוד. כל אלו ועוד רבים אחרים עלולים לגרום לו לנזק כבד. כיצד שומרים עליו? רגע לפני שנכנסים למים מומלץ להרטיב את בגד הים במי ברז, וזאת על מנת שהבד יהיה רטוב ויספוג לתוכו פחות כלור ומי מלח.
  2. חומרי טיפוח – תכשירי הגנה, שמנים וקרמים - נהדרים עבורנו, אך הרסניים עבור בגדי הים שלנו. הקפידו להימנע ממגע ישיר וממושך עם בגדי הים שלכן שעשוי לגרום להרס הבד.
  3. כביסה ייעודית - בגדי הים שלנו ראויים לטיפול עדין אשר יכין אותם בקלות לשימוש הבא. על מנת לכבס את בגד הים בצורה הנכונה מלאו כיור במים פושרים או קרים והוסיפו חומר כביסה עדין, בשלב הבא הכניסו אותו לכמה דקות השרייה ובסיום שטפו היטב בעזרת מים נקיים.
  4. העדיפו כביסה ידנית - פעולת מכונת הכביסה עלולה לפגוע במתיחות הבד שכן הבגד ים נמצא בתנועה סיבובית הרבה זמן בתוך המכונה והוא עלול להימתח על כן מומלץ לכבס אותו בכביסה ידנית בלבד.
  5. נקי ורענן תמיד - לא נכנסת למים? עדיין מומלץ לכבס את בגד הים לאחר כל לבישה. כן, גם אם לא קפצת אתו לטבילה. הסיבה פשוטה: זיעה, חול ומסנני קרינה למיניהם עלולים להכיל חומרים מזיקים לבד. חזרת מהבריכה והים ואין לך אפשרות לכבס? הרטיבי אותו במי ברז ומיד כשתגיעי הביתה כבסי אותו באופן הנכון.
  6. כלור - לכלור בבריכה יש תפקיד חשוב בשמירה על ההיגיינה ומניעת תחלואה, אבל בגד הים שלנו מחבב אותו פחות 🙂 אם ריח הכלור חזק במיוחד תוכלי להוסיף כמה טיפות של חומץ לנוזל הכביסה. שימי לב - אין להשרות את בגד הים יותר מחצי שעה במים.
  7. לכלוך, כתמים ומה שביניהם - אם בגד הים הוכתם בקרם הגנה , תוכלי לנקות את כתמי קרם ההגנה באמצעות שימוש בסבון עדין, לימון ומלח. הניחי אותם ישירות על הכתם, ייבשי למשך 20 דקות ולאחר מכן רחצי ידנית.
  8. העדיפו ייבוש בצל - בגד הים שלנו נחשף שעות רבות לשמש ולכן בעת הייבוש יש חשיבות לכך שהוא יהיה בצל. הסיבה לכך היא שלכל סוג בד יש מספר שעות שמש להן הוא עמיד ומומלץ שלא לחשוף אותו לשעות שמש מיותרות. כיבסת ? בתום הכביסה ייבשי אותו במקום מוצל. הניחי על מגבת , והימנעי מתלייה עם אטבי כביסה שעלולים להשאיר סימן על הבד.
  9. הימנעו משימוש במייבש כביסה - החום שלו עלול להרוס את הבד.
  10. אווררו ככל הניתן - באופן טבעי בגדי הים שלנו נרטבים בשהייה בים או בבריכה. על מנת להימנע מריחות רעים או כתמי עובש, חשוב להוציא את בגד הים ולאוורר אותו וכמובן להימנע מלהשאיר אותו בתיק, מגולגל במגבת וכד'.

שאלות נוספות? צוות המוכרות שלנו ישמח לסייע

הגיע הזמן לרכוש בגד ים חדש?
בואי להציץ בקולקציה החדשה והמרעננת שלנו כאן או בחנויות המותג

קריאה נוספת

בגדי ים
בגד ים שלם שחור