שאלות ותשבות
לפניכן תשובות לשאלות נפוצות. במידה ועדיין לא מצאתן תשובה - פנו אלינו דרך עמוד יצירת קשר
כיצד תוכלי לרכוש באתר?
אנחנו מזמינות אותך להנות מתהליך רכישה מהיר ונוח - בחרי את הפריטים שאהבת והוסיפי אותם לסל. לאחר מכן, תועברי לתשלום בטוח בקופה. בשלב הבא תוכלי לבחור לאן תרצי לקבל את המוצרים ובנוסף את שיטת המשלוח. לסיום, לחצי "לתשלום" למעבר לתשלום מאובטח. לאחר סיום ההזמנה, תקבלי מייל אישור על ההזמנה. מתרגשת? עוד רגע הם אצלך!
האם אני חייבת חשבון באתר על מנת להשלים את הרכישה?
ממש לא:) תוכלי להשלים את ההזמנה בקלות גם כ"אורחת" ללא הרשמה באתר אלא אך ורק עם פרטים למשלוח ולחשבונית בעמוד סל הקניות. המלצה שלנו - השלימי את ההרשמה בקלות ובמהירות ותוכלי לעקוב אחר סטטוס הזמנתך, לראות היסטוריית הזמנות ולהזמין מחדש מוצרים שרכשת בעבר ואהבת. והבונוס? הרשמי לניוזלטר ותוכלי תמיד להישאר מעודכנת: מבצעים, הטבות וקולקציות חדשות ומרגשות.
כיצד אוכל להירשם לאתר?
תהליך ההרשמה לאתר "לויטקס" מהיר ופשוט - לחצי על כפתור "התחברות" המוצג משמאל למעלה ותפתח חלונית עם כפתור ״הרשמה״ ללקוחות חדשים. בשלב הבא עלייך למלא את פרטייך האישיים ו…סיימת חשוב לנו שתדעי - פרטייך משמשים אותנו אך ורק לחוויית הקנייה שלך בלויטקס, ללא עלות וללא התחייבות.
שכחתי את הסיסמה לאתר, כיצד אוכל לשחזר אותה?
קורה לכולנו! כך תוכלי לשחזר את הסיסמא:
1. עברי לדף ההתחברות / הרשמה
2. לחצי על הקישור "שכחת סיסמה?"
3. הזיני את כתובת הדוא"ל המשויכת לחשבון שלך ולחצי על "שלח".
4. מייל עם קישור לאיפוס סיסמה יישלח אליך לכתובת האימייל שלך, לחצי על הקישור ועקבי אחר ההוראות לאיפוס הסיסמה שלך.
לכל שאלה נוספת - צרי קשר ונשמח לעזור.
כיצד אוכל לבדוק את סטטוס ההזמנה שלי?
בצעי את השלבים הבאים:
1. היכנסי לחשבון שלך, באמצעות שימוש בכתובת המייל בו בוצעה ההזמנה (אין לך עדיין חשבון? כאן תוכלי ליצור אותו)
2. לחצי על הכרטיסייה "הזמנות" בתפריט הניווט.
3. מצאי את ההזמנה שברצונך לבדוק את הסטטוס שלה ולחצי עליה.
4. סטטוס ההזמנה יוצג בעמוד, יחד עם כל מידע רלוונטי אחר כגון פרטי משלוח ופרטי תשלום.
לכל שאלה נוספת - צרי קשר ונשמח לעזור.
איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?
לאחר ביצוע ההזמנה תקבלי מייל המכיל את מספר ההזמנה ואת הפריטים שנרכשו. המייל מהווה אישור שההזמנה התקבלה אצלנו בהצלחה.
לא קיבלת מייל לאישור? צרי איתנו קשר ונדאג לעדכן את המייל ולשלוח אליך במהירות את את אישור ההזמנה.
לחלופין, תוכלי לבצע את השלבים הבאים:
1. היכנסי לחשבון שלך כאן באמצעות שימוש בכתובת המייל בו בוצעה ההזמנה ( אין לך עדיין חשבון? כאן תוכלי ליצור אותו בקלות)
2. לחצי על "הזמנות" בתפריט הניווט.
3. בדקי האם ההזמנה שלך רשומה בין ההזמנות.
4. ההזמנה שלך רשומה? מעולה! קיבלנו אותה ואנחנו על זה
יש לך שאלות נוספות? - צרי איתנו קשר ונשמח לעזור
האם אוכל לשנות פרטי עסקה שבוצעה באתר האונליין?
עם סיום תהליך ההזמנה באתר, אנו מתחילים לטפל בה באופן מידי על מנת שנוכל לספק לך אותה מהר ככל שניתן. לכן, שינויים בהזמנה יתאפשרו באמצעות פנייה לשירות הלקוחות שלנו, רק עד חצי שעה מרגע ביצוע ההזמנה בימים א'-ה', בשעות: 8:00-15:00
ברצוני לבטל את ההזמנה שביצעתי. כיצד ניתן לעשות זאת?
לפני ביטול ההזמנה יש לקרוא את מדיניות ביטול הזמנות שלנו.
על מנת לבטל הזמנה בלויטקס, בצעי את השלבים הבאים:
1. היכנסי לחשבון שלך.
2. לחצי על הכרטיסייה "הזמנות" בתפריט הניווט.
3. מצאי את ההזמנה שברצונך לבטל ולחצי עליה.
4. לחצי על כפתור "בטל הזמנה".
במידה וההזמנה כבר עובדה, ייתכן ותצטרכי ליצור עמנו קשר ישירות על מנת לראות האם נוכל עדיין לבטל עבורך את ההזמנה.
זקוקה לעזרה? אנחנו כאן בשבילך! צרי קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 8:00 עד 15:00 בוואצאפ 054-8807333 או מייל בכתובת support@levitex.co.il
משלוחים והחלפות
ביצעתי הזמנה, תוך כמה זמן אקבל את החבילה שלי?
איזה כיף! תני קפיצה לעמוד ההזמנות והמשלוחים שלנו. שם תוכלי לקבל פירוט לגבי שיטות המשלוח וזמני האספקה שלנו.
האם אתם עושים משלוחים לכל הארץ?
בוודאי! בלויטקס אנחנו מקפידים להציע אזורי חלוקה נרחבים בכל הארץ.
הזמנתי פריט וכעת ברצוני להחזיר או להחליף אותו. כיצד ניתן לעשות זאת?
אין שום בעיה! תוכלי להחזיר את הפריט ולקבל את כספך חזרה, או להחליף את הצבע והמידה בקלות רבה.
מידות
יש לי התלבטות לגבי איזו מידה להזמין. תוכלו לעזור לי?
על מנת להקל עליך בבחירת המידה המתאימה, אנחנו מקפידים כי כל פריט יוצג באתר באופן ברור בצירוף המידות, בנוסף תוכלי למצוא את מידותיו של כל פריט בלשונית ״מידות הפריט״.
המלצה שלנו - הסתכלי בטבלת המידות שלנו. הטבלה נמצאת בכל עמוד מוצר באתר. באמצעות מדידה עצמית בבית בסרט מדידה פשוט, תוכלי לדעת מה מתאים עבורך.
עדיין לא בטוחה? צרי איתנו קשר בשעות הפעילות ונשמח לסייע.
תשלום
האם האתר מאובטח?
כמובן. האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL ועומד בכל תקני האבטחה כך שתוכלי ליהנות מתהליך רכישה יעיל ובטוח בתקן האבטחה הגבוה ביותר.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן. תוכלי לפרוס את הרכישה לעד 4 תשלומים ללא ריבית.
האם ניתן לשלם באתר במזומן?
תוכלי לבצע רכישה באתר רק באמצעות כרטיס אשראי. במידה ואת מעוניינת לשלם במזומן, נשמח לפגוש אותך בכל אחת מהחנויות שלנו.
קיבלתי קוד קופון, כיצד אוכל לממש אותו בעת ביצוע הזמנה?
על מנת להשתמש בקוד הקופון שנמצא ברשותך, בצעי את השלבים הבאים:
1. הוסיפי את הפריטים שברצונך לרכוש לעגלת הקניות שלך.
2. עברי לדף התשלום.
3. הזיני את קוד הקופון שלך בשדה הרלוונטי.
4. לחצי על כפתור "החל" על מנת להחיל את קוד הקופון על ההזמנה שלך.
שימי לב - יש להזין את הקוד בשלמותו וללא רווחים בחלונית 'קוד קופון' בשלב הצ'ק אאוט, ולפני הכנסת פרטי כרטיס אשראי.
חשוב לזכור -
אם קוד הקופון תקף, ההנחה תחול על ההזמנה שלך. זכרי כי לחלק מהקופונים עשויים להיות הגבלות או תנאים, כגון סכום רכישה מינימלי או מסגרת זמן מוגבלת לשימוש.
אם יש לך שאלות נוספות בשימוש בקוד הקופון שלך, תוכלי גם לפנות ישירות אלינו ונשמח לעזור.
החזרתי פריט. מתי אראה את ההחזר הכספי?
ברגע שהפריט יחזור אלינו ויעבור בקרה, אנו נדאג לבצע זיכוי על אמצעי התשלום שלך תוך 7 ימי עסקים. ולעדכן אותך על כך במייל חוזר.
אחריות על מוצרים
האם יש אחריות על המוצרים?
כמובן! בלויטקס אנחנו מקפידים על להציע לכן פריטים איכותים בגימור מדויק ועל כן אנו מספקים אחריות על כל המוצרים שלנו בכפוף לשימוש סביר במוצר. בכל מקרה של פגם במוצר, תוכלי להגיע עם המוצר וחשבונית הקניה לאחד הסניפים שלנו או לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל support@levitex.co.il ונשמח לסייע.
חנויות
אני מעדיפה למדוד בחנות, יש חנות פיזית שבה אני יכולה להגיע לקנות?
בוודאי! בואי להגיד שלום, למדוד ולרכוש בכל אחת מן החנויות הרשת שלנו. מחכים לך עם כל הפרטים כאן.
האם המחירים בחנויות זהים למחירים באתר?
בהחלט! עם זאת, מדי פעם אנחנו אוהבים לפנק אתכן במבצעי אונליין מיוחדים. לכן אנחנו ממליצים להירשם לניוזלטר, כך שלא תפספסו.
האם ניתן לבצע הזמנה טלפונית לאתר?
לצערנו כרגע לא נוכל לבצע הזמנות טלפוניות אך אם נתקלת בקושי בעת הזמנה באתר, אנחנו כאן בשבילך! תוכלי לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל support@levitex.co.il או בוואצאפ 054-8807333 ונשמח לסייע לך.
ניוזלטר- הרשמה וביטול
כיצד אוכל להירשם לניוזלטר?
אוהבת להישאר תמיד מעודכנת? הרשמי לניוזלטר שלנו ותוכלי להתעדכן בקולקציות חדשות ולקבל הטבות בלעדיות! להרשמה - יש להכניס את כתובת המייל שלך בשדה בחלק התחתון של האתר.
כיצד אוכל להסיר את עצמי מרשימת הדיוור?
רוצה להסיר את עצמך מרשימת הדיוור? אין בעיה! פשוט השיבי "הסר" למייל, או לחצי על הקישור בתחתית המייל. התחרטת? תוכלי להירשם שוב דרך החלק התחתון באתר.
יש לך שאלות נוספות? בואי נשוחח!
תוכלי לפנות לשירות הלקוחות שלנו במייל support@levitex.co.il או בוואצאפ 054-8807333 ונשמח לסייע לך!